پوشش امنیتی اسکرچ

پوشش امنیتی اسکرچ مصارف گوناگونی دارد در تمامی موارد استفاده یک شماره امنیتی تحت عنوان پین کد ، شماره رمز و یا کد فعالسازی بر روی کد کارت چاپ می شود که توسط لایه محافظ و پوشانده میشود به آن لایه محافظ اسکرچ یا کارت اسکرچ گفته می شود.

به علت ناشناخته بودن این نوع کارت نام های متفاوتی دارد مثل کارت ویزیت شماره دار ، کارت ویزیت اسکرچ دارد ، اسکرچ دار ، و یا کارت رمز دار نیز گفته می شود.

مصارف کارت اسکرچ

1-کارت قرعه کشی

2-کارت فعالسازی

3-کارت شارژ

4- کارت کنترل اصالت

کارت اسکرچ چگونه تولید می شود؟

یک مقوا 250 گرمی گلاسه چون فقط در این نوع مقوا چاپ انجام می شود.چاپ کردن اطلاعات در قبل از شروع کار اطلاعات متفاوت باشد.

یک روکش سلفون براق میکرون و یا لمینیت براق 150 میکرون به غیر این ها چاپ انجام نمی شود.

لایه هارا روی هم قرار می دهیم و قبل از شروع چاپ اسکرچ را روی شماره یا جمله مخفی قرار می دهیم و وارد دستگاه اسکرچ می کنیم.

C:\Users\Cyan\Desktop\scratch-card-1.jpg

این اطلاعات توسط جوهر قابل خراش یا لیبل اسکرچ پوشانده می‌شود. در زمان استفاده از کارت می‌توان لیبل را برداشت و اطلاعات مخفی شده را مشاهده نمود . اطلاعات مخفی کارت های اسکرچ یا همان کارت رمز دار شامل مواردی مانند کدهای تخفیف کارت‌ قرعه‌کشی، رمز کارت شارژ تلفن، کارت اینترنت، کارت‌های عضویت و موارد متعدد دیگر است. در هر صورت این اطلاعات تا زمانی که به دست مصرف کننده برسد ، به وسیله‌ی لیبل اسکرچ مخفی باقی خواهد ماند.

کارت های رمز دار موارد استفاده‌ی متعددی دارند. برای مثال می‌توان به کارت اصالت کالا، کارت های اپل آیدی، کارت های مخصوص گارانتی، کارت ارائه‌ی گذرواژه برای خدمات اینترنتی و وای فای اشاره نمود. کارت اسکرچ با نام‌های دیگری مثل کارت ویزیت، کارت شماره دار، اسکرچ کارت و کارت رمزدار شناخته می‌شود. تمامی این کارت‌ها حاوی کد و بارکد مختص به خود هستند. این کدها متغیر است. ضمن اینکه کدهای کارت های رمز دار نباید با هیچ کارت دیگری یکسان باشد. به‌صورتی که هر تعداد کارت که سفارش دهید ، باید به همان تعداد کدهای جداگانه تهیه نمایید.

ایده‌ی کارت رمزدار اولین بار در بریتانیا و به منظور ایجاد اشتیاق در افراد برای شرکت در مسابقات و دریافت جایزه شکل گرفت. اما امروزه این کارت‌ها کاربردهای متنوعی دارند و به یکی از ابزارهای با اهمیت در جذب مشتری و کسب سود بیشتر تبدیل شده‌اند.

با تهیه و چاپ کارت های رمزدار یک قدم از رقبا جلوتر باشید

اگر در فروشگاه خود از کارت اسکرچ به صورت کارت تخفیف یا کارت قرعه کشی استفاده کنید ، طبیعی است که مشتری خواه ناخواه به سمت شما و محصولاتتان جذب می‌شود. شاید در نگاه اول غیرمعمول به نظر برسد اما استفاده از کارت های رمز دار به یکی از راز های موفقیت کسب و کارتان تبدیل خواهد شد. انسان ذاتاً به موارد خاص و یونیک علاقه‌مند است. کارت‌های رمز دار باعث می‌شود که حرفه‌ای‌ و متفاوت دیده شوید. با استفاده از این کارت‌ها تعداد زیادی مشتری بالقوه پیدا خواهید کرد که مشتاقانه به سمت خرید محصولات شما ترغیب شده‌اند

مشخصات کارت‌های اسکرچ با کیفیت

امروزه افراد زیادی در زمینه‌ی تولید کارت اسکرچ فعالیت دارند و بازار این حرفه‌ هم به شدت رقابتی شده است. بنابراین شمایی که قصد خرید کارت رمز دار را دارید بهتر است با مشخصات یک کارت اسکرچ با کیفیت آشنا باشید. همان طوری که ذکر کردیم ماهیت کارت های رمز دار پوشاندن اطلاعات است. بنابراین متریال این کارت که مقوا، سلفون و لیبل اسکرچ است باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد. طراحی لیبل کارت اسکرچ باید به گونه‌ای باشد که در برابر نور خورشید و رطوبت از اطلاعات کارت محافظت کند.

باید توجه داشته باشید در صورتی که در تهیه کارت لیبل دار از لیبل نامرغوب استفاده شود، نمی‌توان به اطلاعات کارت زیاد اعتماد کرد. زیرا امکان جدا کردن و دوباره چسبانده شدن لیبل‌های نامرغوب توسط افراد سودجو وجود دارد. همچنین ممکن است هنگامی که لیبل‌های بی کیفیت خراشیده می‌شوند اطلاعات مخفی شده در زیر آنها از بین برود. بنابر این بهتر است کارت های رمزدار را از مکان‌های معتبر خریداری نمایید.

قیمت چاپ کارت اسکرچ

قیمت کارت اسکرچ بر اساس جنس کارت، زمان چاپ، سایز، نوع برش و تعداد مورد نیاز تعیین می‌شود. لازم به ذکر است که متریال متنوعی در تهیه کارت های رمز دار مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله می‌توان به کارت‌های گلاسه، کارت‌های اسکرچ سلفون مات و براق و کارت های اسکرچ لمینتی اشاره نمود

کارت‌های گلاسه از نظر اقتصادی به صرفه‌تر هستند و ضمن داشتن قیمت پایین از کیفیت مناسبی نیز برخوردار هستند. شما می‌توانید این کارت‌ها را برای مصارفی همچون قرعه کشی و تخفیف در جشنواره‌ها به کار ببرید.

کارت های رمز دار لمینتی به دلیل این که لایه‌ لمینت بر روی دو طرف آنها پرس می‌شود ، بسیار مقاوم هستند و ماندگاری بیشتری دارند. دو نوع لمینت براق و مات در تهیه‌ی این نوع‌ کارت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. لمینت دارای دو سایز کوچک و بزرگ است که بنا به درخواست مشتری از سایز مناسب استفاده می‌شود

برچسب ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند

1 × 5 =