word-image-840-1

از کجا اپل آیدی بخریم؟

همان طور که می دانید در کشورمان کمپانی اپل تحریم بوده و از این رو نمی‌توان به سادگی اپل آیدی را از طریق وب سایت اپل با مشخصات و آدرس ایران تهیه کرد. بنابراین نیاز است برای خرید اپل آیدی آماده و ارزان به سراغ یکی از فروشگاه‌های معتبر و باسابقه درخشان در این حوزه مراجعه کرد که آیدی‌تاپ (idtop.ir)، اپل آیدی شاپ و اپل آیدی 24 جزء برترین ها در این زمینه می باشند.

اپل آیدی چیست؟

داشتن دستگاه اپلی بدون اپل آیدی میسر نیست و هر دستگاهی که از این برند تهیه می‌کنید، بایستی اپل آیدی داشته باشد. این شرکت دسترسی به خدمات خود را منوط به داشتن اپل آیدی کرده و در این میان دارندگان آیفون، آیپد، مک بوک و برخی دیگر، باید به تهیه اپل آیدی مورد نظر بپردازند که به نوعی شناسه کاربری هر فرد در محصولات اپل تلقی می‌شود.

بدون اپل آیدی استفاده از دستگاه‌های این برند معنا نخواهد داشت و در واقع با یک دستگاه ساده رو به رو خواهید شد که هیچ خدماتی ارائه نمی‌دهد!

چرا نمی‌توان به صورت مستقیم اپل آیدی ساخت؟

به واسطه تحریم‌ها، اپل اجازه ساخت اپل آیدی را به کاربران ایرانی با مشخصات خود نمی‌دهد. بنابراین باید به صورت فیک مشخصاتی وارد کرده و اپل آیدی بسازیم. از این رو ساخت چنین اپل آیدی‌هایی به سادگی میسر نیست و باید توسط تیم مجربی چون آیدی تاپ انجام گیرد. دارندگان آیفون و سایر محصولات اپل نیز می‌توانند با خیالی آسوده به سراغ این فروشگاه بروند.

انتخاب سایت خرید اپل آیدی بسیار مهم است، چراکه حساسیت اپل آیدی جهت امنیت اطلاعات گوشی اهمیت بالایی دارد. از سوی دیگر باید اطمینان حاصل نمایید که اپل آیدی شما دائمی و معتبر خواهد بود که این اطمینان را آیدی تاپ به شما می دهد. این سایت با پشتیبانی 24 ساعته در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی سوالات شما می باشد.

چرا باید به سراغ آیدی تاپ رفت؟

آیدی تاپ سابقه چندین ساله در فروش و ارائه خدمات اپل آیدی در کشورمان دارد. همانطور که پیشتر گفته شد، اپل در ایران تحریم است و هیچ فعالیت رسمی ندارد. در این بین تمامی محصولات آن نیز به صورت غیررسمی عرضه شده و توسط واردکنندگان ارائه می‌شود.

بنابراین هیچ خدماتی نیز از سوی اپل در کشورمان ارائه نشده و در این بین نیاز به فروشگاه‌های شخص ثالثی چون آیدی تاپ برای دریافت خدماتی چون تهیه اپل آیدی به شدت احساس خواهد شد.

این فروشگاه با قیمتی مناسب خدمات خود را ارائه داده و در این بین پشتیبانی 24 ساعته داشته تا در صورت وجود مشکلی برای کاربران، بتوان آن را برطرف کرد. آیدی تاپ چندین بسته اپل آیدی ارائه داده که هر یک قیمت خاص خود را دارد.

از جمله باید به پکیج‌های چندتایی اپل آیدی این فروشگاه اشاره کرد که قیمتی مناسب و خدماتی کامل دارد. بنابراین با محدودیت‌های بسیاری که اپل برای کاربران ایرانی در ساخت اپل آیدی به وجود آورده، نیاز است تا به سراغ فروشگاه باسابقه و معتبری چون آیدی تاپ رفت.

برچسب ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند

یک × 4 =