word-image-792-1

معرفی بهترین کرم پودر

کرم پودرها از اون دسته محصولاتی هستن که باید با دقت انتخاب بشن، چرا که هم روی زیبایی و کیفیت میکاپمون تاثیر خیلی زیادی دارن و هم این که جزو محصولات پوستی هستن که اگر درست انتخاب نشن به مرور زمان میتونن به پوست و سلامت اون آسیب وارد کنن.

موقع انتخاب https://mysephora.ir/shop.php?category=21 کرم پودر باید به ترکیباتی که توی اون بکار رفته و کیفیتش دقت کنید،در کنار اون این که محصولی که انتخاب میکنید آیا مناسب پوست شما هست یا نه هم خیلی خیلی مهمه.

این جا میخوایم 3 تا از بهترین محصولاتی که مطمئن هستن و هیچ آسیبی به پوست وارد نمیکنن رو به شما معرفی کنیم تا با ویژگی های یک محصول خوب آشنا بشین.

کرم پودر هدی بیوتی

کرم پودر هدی بیوتی، یکی از فول کاورترین محصولاتی که میتونید برای پوشاندن تمام عیوب پوستی مثل لکه ها و جوش استفاده کنید، بدون این که پوستتون رو سنگین کنید و بهش آسیبی وارد بشه.

ترکیباتی که توی اون بکار رفته تماما گیاهی هست، هیچ مواد مضری توی اون نیست و یکی از مطمئن ترین کرم پودرهاست حتی برای پوست های حساس.این محصول موندگاری 24 ساعته داره، فوق العاده ماته و به هیچ وجه پوست رو براق و درخشان نمیکنه .در کنار این ها هدی بیوتی ضدآب و ضد تعریق و رطوبته برای همین هم توی گرم ترین و شرجی ترین هوا کاملا مات و یکدست روی پوست میمونه.ترکیبی بدون مواد مضر و عطر و بو داره و به هیچ عنوان باعث جوش روی پوست نمیشه.هدی بیوتی تکسچری مایع داره اما به نسبت محصولی سنگین هست.

کرم پودر استی لادر:

کرم پودر استی لادر، محصولی 24ساعته که کاور خیلی خوبی داره ولی به هیچ عنوان پوست رو از حالت طبیعی خودش خارج نمیکنه و به دلیل نداشتن چربی و روغن توی ترکیباتش به هیچ عنوان اکسید و تیره نمیشه. https://mysephora.ir/product.php?pi=67 کرم پودر استی لادر ساختاری مایع داره و مناسب کسایی هست که پوست چربی دارند چرا که میتونه چربی پوست رو کنترل کنه و اجازه نمیده پوست و میکاپ چرب و براق دیده بشن. یکی از دلایل محبوب بودن این محصول ظاهر نهایی اون روی پوست هست ، یه فینیش کاملا طبیعی در حالی که همه عیوب پوستی رو کاور میکنه اما صورت رو اصلا ماسکه و مصنوعی نمیکنه و ظاهر طبیعی اون رو از بین نمیبره.

کسایی که پوست چرب و مستعد آکنه ای دارن با خیال راحت از این محصول استفاده میکنن چرا که علاوه بر اینکه فاقد مواد مضر هست ، فاقد هرنوع مواد کمدوژنیک هم هست و به هیچ عنوان باعث جوش نمیشه. استی لادر هم مثل هدی بیوتی ، محصولی ضد تعریق و رطوبت است.

کرم پودر نارس long wear:

برای آخرین معرفی، سراغ محصولی از نارس میریم.ساخت کشور آمریکاست ، با ساختاری فلوئیدی و بسیار سبک یکی از بهترین محصولات برای افرادی که پوست نرمال و خشکی دارن .

کاور مدیوم تا بالایی داره، 16 ساعت ماندگاری روی پوست و ترکیبات گیاهی منحصر به فردی که داره اون رو جزو محبوب ترین محصولات برای پوست های خشک کرده.

این کرم پودر در برابر تعریق و رطوبت مقاومه و به هیچ عنوان رنگش بعد از چند ساعت عوض و از روی پوست محو نمیشه. این محصول حتی برای کسایی که پوست حساسی هم دارند، جزو اولین انتخاب هاست چرا که هیچ نوع مواد مضری توش وجود نداره و با خیال راحت میتونید ازش استفاده کنید.

3 تا از بهترین کرم پودرهای روز دنیا رو براتون معرفی کردیم دیدین که فاقد مواد مضر بودن جزو اصلی ترین خصوصیات این کرم پودرهاست . چرا که کرم پودر ارتباط کاملا مستقیمی با پوست داره و اولین لایه در مراحل میکاپ هست، پس با خرید محصولات تقلبی و فیک، محصولاتی که مواد مضر دارن و با پوست شما دشمن هستن، به پوستتون آسیب نرسونین. باید همیشه یادمون باشه اول از همه چیز داشتن یه پوست سالم برای ما اهمیت بیشتری داره.

https://mysephora.ir/ مای سفورا

جایی هست که شما میتونید با خیال راحت تمامی محصولاتِ آرایشی و پوستیتون رو از اونجا خریداری کنید. اگر هم نیاز به راهنمایی داشتید میتونید با مشاورین این سایت در تماس باشید.

برچسب ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند

یک × سه =