در ماه اکتبر، اپل پس از چندین ماه درز، شایعات و گمانه زنی ها، AirPods 3 جدید خود را رسمی کرد. اینها جدیدترین در خطی هستند که با ایرپادهای اصلی آغاز شد، اولین هدفون اصلی بی سیم واقعی، شما فکر می کنید که از نظر فروش بسیار موفق خواهند بود – اما ظاهراً نه.
به گفته تحلیلگر مشهور و آگاه همه چیز اپل، مینگ چی کو، AirPods 3 بخشی از “استراتژی شکست خورده تقسیم محصول” برای اپل است. ظاهراً تقاضا برای آنها «بسیار ضعیفتر» از AirPods 2 است و به همین دلیل، گفته میشود که اپل سفارشات AirPods 3 را از تامینکنندگان خود بیش از ۳۰ درصد برای سه ماهه دوم و سوم سال جاری کاهش داده است. بازه زمانی سپتامبر).
ظاهرا اپل ممکن است بلافاصله پس از عرضه AirPods Pro 2 (در نیمه دوم سال جاری) ایرپاد پرو اصلی را متوقف کند تا از “تکرار همان اشتباه” جلوگیری شود.
ایرپاد ۲ پس از عرضه ایرپاد ۳ همچنان در فروش باقی مانده است و تا به امروز در دسترس است. جای تعجب نیست که آنها همچنین ارزان تر هستند، ۵۰ تا ۱۲۹ دلار در مقایسه با ۱۷۹ دلار. این باعث میشود AirPods 3 در یک حد وسط عجیب و غریب بین AirPods 2 و AirPods Pro قرار بگیرد – مطمئناً، Pros حتی گرانتر هستند، اما حداقل آنها تناسب داخل گوش و حذف نویز فعال را ارائه میدهند.
بنابراین مایلیم حدس بزنیم که کسانی که خواهان هدفون نهایی اپل هستند به سراغ Pros می روند، در حالی که کسانی که خواهان یک جفت هدفون ارزان اپل هستند AirPods 2 را انتخاب می کنند. مشکل را می بینید؟