سامسونگ رابطه خاصی با اسنپ چت دارد. سال گذشته لنزهای واقعیت افزوده اسنپ چت را به عنوان «حالت سرگرمی» در برنامه دوربین سری گلکسی A ادغام کرد، امسال به اسنپ اجازه داد تا از ویژگیهای عکاسی محاسباتی قدرتمند گلکسی اس ۲۲ (همچنین اینستاگرام و TikTok، این ویژگی به پرچمداران قدیمیتر گلکسی گسترش یافته است» استفاده کند. هم).
حالت سرگرمی موفقیت آمیز بوده است – از زمان راه اندازی ۲.۵ میلیارد بار استفاده شده است (در دوره ۱۵ مارس ۲۰۲۱ تا ۲۲ آگوست ۲۰۲۲، بر اساس داده های اسنپ). این حالت AR در ابتدا در گوشی های منتخب سری گلکسی A موجود بود و از آن زمان به برخی از مدل های سری گلکسی F و M گسترش یافته است.
سامسونگ و اسنپ چت نیز تجارب بومی سازی شده را توسعه داده اند. سال گذشته لنزهای مخصوص منطقه در هند وجود داشت، اکنون لنزهای سفارشی برای برزیل، آلمان، اندونزی، مکزیک و فیلیپین وجود دارد. این دو شرکت در حال پختن تجربیات جدید نیز هستند.
Woncheol Chai، EVP و رئیس تیم برنامهریزی تجربه در Mobile eXperience Business، Samsung Electronics میگوید: «کاربران Galaxy دائماً به دنبال راههای جدیدی برای ابراز خلاقیت خود هستند. «سامسونگ دائما در حال نوآوری است تا کاربران را قادر سازد کارهای بیشتری را که دوست دارند انجام دهند. به همین دلیل است که ما به توسعه همکاری خود با اسنپ، یکی از بزرگترین و خلاقانه ترین پلتفرم های واقعیت افزوده ادامه می دهیم، بنابراین می توانیم پیشرفت های بیشتری را بررسی کنیم و یکی از بهترین تجربیات دوربین را برای کاربران بیشتری به ارمغان بیاوریم.
منبع