تلاش های اینستاگرام برای رقابت با TikTok با آخرین حرکت پلت فرم وبلاگ نویسی در حال افزایش است. طبق اسکرین شات ارسال شده توسط مت ناوارا در توییتر، اینستاگرام شروع به آزمایش کرده است تا هر ویدیویی را که در اینستاگرام پست میشود تبدیل به یک حلقه کند تا بتواند مخاطبان بیشتری را در اینستاگرام و فیسبوک جذب کند.
در یک ایمیل به TechCrunchیکی از سخنگویان متا می نویسد: “ما در حال آزمایش این ویژگی به عنوان بخشی از تلاش های خود برای ساده سازی و بهبود تجربه ویدیویی در اینستاگرام هستیم.” Instagram Reels برای اولین بار در اوت ۲۰۲۰ در ایالات متحده راه اندازی شد و شاهد تعامل گسترده با فرمت ویدیوی کوتاه Reels است.
اینستاگرام اکنون در حال تبدیل هر ویدیو به یک حلقه است
h/t @ChristinaSBG pic.twitter.com/YLRDhT1nw0
– مت ناوارا (@MattNavarra) ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲
اسکرین شات نشان می دهد که “پست های ویدئویی اکنون به صورت قرقره به اشتراک گذاشته می شوند.” اینستاگرام امیدوار است که با سوق دادن تمام ویدیوها به سمت حلقهها، ویدیوها تعامل بیشتری را ببینند، جلوههای ویدیویی در دسترس باشند، موسیقی اضافه شود، و ویدیوها بتوانند به حلقههای جدید میکس شوند.
این تغییر در حال آزمایش است و ماندگاری آن مشخص نیست. همچنین مشخص نیست برای ویدیوهای موجود منتشر شده در اینستاگرام چه اتفاقی میافتد، و اینکه آیا همچنان میتوانید ویدیوهای تا ۱۰ دقیقه (یا حداکثر ۶۰ دقیقه در حسابهای تأیید شده) را منتشر کنید.
نزدیک به یک سال پیش، آدام موسری، رئیس اینستاگرام گفت که اینستاگرام «دیگر یک برنامه اشتراکگذاری عکس نیست» زیرا این شرکت تمرکز خود را به سمت «سازندگان، ویدیو، خرید و پیامرسانی» تغییر داده است.
منبع