شنبه, جولای 23, 2022
  • ورود
مجله اینترنتی راه پیام
تبلیغات
  • راه پیام
  • سلامتی
  • خودرو
  • تکنولوژی
  • کسب و کار
  • سرگرمی
  • دانلود فیلم
    • دانلود سریال نیسان آبی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • راه پیام
  • سلامتی
  • خودرو
  • تکنولوژی
  • کسب و کار
  • سرگرمی
  • دانلود فیلم
    • دانلود سریال نیسان آبی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله اینترنتی راه پیام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
صفحه اصلی کسب و کار

چگونه کسب و کار کوچک خود را پایدارتر کنید

2022-01-12
در کسب و کار
0 0
0
چگونه کسب و کار کوچک خود را پایدارتر کنید
Share on FacebookShare on Twitter

پایدار کردن کسب و کار کوچک شما مانند هر پروژه تجاری دیگری است. راه های زیادی برای انجام آن وجود دارد، مدل ها و ایده های زیادی وجود دارد، و افراد زیادی هستند که به شما می گویند چگونه باید این کار را انجام دهید.

در این پست، ما به شما کمک می کنیم تا راه خود را در موضوع پیدا کنید. ما مدل‌های مختلف را به شما نشان می‌دهیم، به شما کمک می‌کنیم برنامه پایداری واقعی خود را بسازید، و فهرستی طولانی از نکات عملی را به شما نشان می‌دهیم که می‌توانید از امروز استفاده کنید.

تعریف کسب و کار پایدار

یک کسب و کار پایدار برای چیزی بیش از پول است. هدف این کسب و کارها علاوه بر کسب سود، تأثیر مثبت بر جهان است. برخی تاکید زیادی بر کمک به جامعه یا محیط زیست دارند. دیگران آن را به عنوان یک مسئولیت محدود کردن هر گونه تأثیر منفی ممکن می دانند.

آیا کسب و کارهای کوچک باید پایدار باشند؟

خبر خوب این است که بسیاری از شرکت های مستقل در حال حاضر پایدارتر از رقبای بزرگتر خود هستند. آنها به صورت محلی می فروشند، از محله های خود مراقبت می کنند و با تامین کنندگان خود آشنا می شوند. آنها از کارمندان خود مراقبت می کنند و اغلب مأموریت محور هستند. پایداری ابرقدرت آنهاست.

اما این نیز می تواند باعث شود که احساس کنید در حال ایجاد تفاوت هستید. اگر یک سوپرمارکت زنجیره ای بزرگ تصمیم بگیرد که چاپ قبض هایی را که مشتریان نمی خواهند متوقف کند، به سرعت مقدار زیادی کاغذ صرفه جویی می کنند. اندازه عملکرد آنها به این معنی است که هر تغییر تأثیر زیادی دارد. اگر یک شرکت چندملیتی پروازهای بین المللی را تنها ۱۰ درصد کاهش دهد، می تواند انتشار کربن خود را به طور چشمگیری کاهش دهد.

برای یک کسب و کار کوچک، مسیر پایداری متفاوت است. در این مقاله، ما بر روی کارهایی تمرکز می‌کنیم که به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار کوچک می‌توانید انجام دهید تا تفاوت‌های معنادار ایجاد کنید.

چگونه می توانید به عنوان یک صاحب کسب و کار پایداری را شروع کنید؟

بازیافت خوب است. ایجاد عادت به خاموش کردن چراغ ها خوب است. اما برای اینکه واقعاً پایداری را به بخشی از تجارت خود تبدیل کنید، احتمالاً به ساختار بیشتری برای رویکرد خود نیاز دارید. مدل‌های مختلفی برای کمک به آن وجود دارد، اما برای یک صاحب کسب‌وکار کوچک پرمشغله، مدل سه پایه ساده‌ترین کار است.

سه رکن پایداری

مدل سه ستونی پایداری یکی از رایج‌ترین و ساده‌ترین مدل‌ها برای یک کسب‌وکار کوچک است. این مدل که توسط جان الکینگتون ایجاد شده است، می گوید که یک کسب و کار باید سه رکن مردم، سیاره و سود را به طور هماهنگ ترکیب کند. هرگاه یکی از ارکان بیش از حد اولویت داشته باشد، سیستم از تعادل خارج می شود. و چنین عدم تعادلی را نمی توان در دراز مدت حفظ کرد.

اهداف و اقدامات تجاری پایدار شما

شما احتمالاً ایده هایی دارید که چگونه می خواهید تجارت خود را پایدارتر کنید. شما ممکن است از چند روش برای کاهش ضایعات یا عرضه محصولات خود به صورت اخلاقی استفاده کنید. برای ایجاد آن، خوب است بر روی یک هدف پایداری خاص تمرکز کنید و پیشرفت خود را به سمت آن هدف اندازه گیری کنید. همانطور که می گویند، شما نمی توانید آنچه را که نمی توانید اندازه گیری کنید، مدیریت کنید.

آیا بلیط اتوبوس را هم میشود آنلاین خرید؟
بیشتر بخوانیم

اگر هنوز هدفی در ذهن ندارید، می توانید سازمان های غیردولتی محلی را در منطقه خود کاوش کنید یا کسب و کار خود را با یکی از اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد هماهنگ کنید. بهترین اهداف نه تنها با مدل کسب و کار پایدار مطابقت دارند، بلکه برای شما شخصاً معنی دارند.

معیارهای پایداری خود را تنظیم کنید

هنگامی که در مورد اقدامات خود تصمیم گرفتید، احتمالاً می خواهید بدانید که آیا آنها کار می کنند یا خیر. برای اندازه گیری آن، به مجموعه معیارهای پایداری خود نیاز دارید. اینها برای هر کسب و کار و هر هدف متفاوت خواهند بود. به عنوان مثال، اگر هدف شما یک دفتر زباله صفر است، می توانید موفقیت خود را با میزان زباله تولید شده در دفترتان بسنجید.

هنگامی که شروع به کار کردید، می توانید پیشرفت خود را در وب سایت خود به اشتراک بگذارید و هر نشان یا گواهینامه ای را که کسب می کنید اضافه کنید. مشابه اینکه چگونه یک وب سایت غیرانتفاعی باید شماره خود را به صورت شفاف نشان دهد.

طرح پایداری برای کسب و کار شما

بنابراین، اکنون شما یک هدف و برخی اقدامات برنامه ریزی شده دارید. شما حتی می دانید که چگونه پیشرفت خود را اندازه گیری خواهید کرد. بیایید همه اینها را در یک برنامه روشن گرد هم بیاوریم که بتوانید مرتباً به آن بازگردید. پس از انتخاب یک چارچوب زمانی، یادآورهایی را در تقویم خود تنظیم کنید تا پیشرفت شما را بررسی کند.

هدف من برای این است که

من این کار را انجام خواهم داد:

  1. هر
  2. هر
  3. هر

من پیشرفت خود را با مرور هر یک اندازه گیری خواهم کرد.

وقتی به اهدافم برسم، خواهم کرد.

اگر به اهدافم نرسم، خواهم رسید.

چگونه کسب و کار کوچک خود را پایدارتر کنید

اکنون ممکن است هدف پایداری خود را بدانید، اما برای شروع پیشرفت به چند اقدام ملموس دیگر نیاز دارید. در این لیست، راه‌هایی را برای پایدارتر کردن کسب‌وکارتان در زمینه‌های مختلف کار روزمره جمع‌آوری کرده‌ایم.

محل کار

مردم

  • ارگونومی محل کار را تنظیم کنید
  • تشویق به استراحت های منظم
  • گیاهان زیادی در محل کار دارند
  • نوشیدنی ها و میان وعده های سالم ارائه دهید

اندازه گیری اثر با: تعداد روزهای بیماری، بررسی شادی کارکنان، حفظ کارکنان

سیاره

  • تغییر به برق تولید شده پایدار
  • اندازه گیری و کاهش مصرف برق
  • اندازه گیری و کاهش ضایعات
  • عایق کاری محل کار
  • از وسایل پاک کننده سازگار با محیط زیست استفاده کنید
  • در روز ژاکت گرم شرکت کنید

اندازه گیری اثر با: کیلووات انرژی مصرفی، مقدار ضایعات

سود

  • اشتراک دفاتر با سایر مشاغل
  • ارائه کار از راه دور برای کارمندان
5 سایت برتر انتشار رپورتاژ آگهی
بیشتر بخوانیم

اندازه گیری اثر با: قبض برق، قبض تمیز کردن، اجاره

ابزارها و سیستم ها

مردم

اندازه گیری اثر با: بررسی شادی کارکنان، حفظ کارکنان

سیاره

  • بدون کاغذ کار کنید
  • خرید ابزار و ماشین آلات تولید شده پایدار
  • وسایلی را که دیگر استفاده نمی کنید اهدا یا بازیافت کنید
  • تنظیم صرفه جویی در انرژی را در دستگاه های الکترونیکی فعال کنید

اندازه گیری اثر بر اساس: مقدار ضایعات

سود

  • تعمیر تجهیزات آسیب دیده
  • خرید تجهیزات دست دوم

اندازه گیری اثر توسط: صورتحساب تجهیزات

شرکا و تامین کنندگان

مردم

  • بررسی زنجیره تامین شرکا
  • سرمایه گذاری های بانک خود را بررسی کنید
  • بررسی گواهینامه های تجارت منصفانه

اندازه گیری اثر بر اساس: تعداد شرکا و تامین کنندگان (غیر) تایید شده

سیاره

  • درخواست ارتباط بدون کاغذ
  • درخواست بسته بندی کمتر
  • درخواست بسته بندی پایدار
  • هدایای بی معنی را رد کنید

اندازه گیری اثر بر اساس: مقدار ضایعات

سود

اندازه گیری اثر با: هزینه های سفر

تولید

مردم

  • ایجاد شغل در مناطق پر بیکاری
  • شرایط خوبی برای کارگران ایجاد کند
  • ایجاد شغل برای افرادی که فاصله زیادی با بازار کار دارند
  • استخدام کارمندان با سوابق مختلف

اندازه گیری اثر با: تنوع تیم، بررسی شادی کارکنان، حفظ کارکنان

سیاره

  • بررسی زنجیره تامین
  • بررسی مدیریت پسماند
  • بررسی شیوه های حمل و نقل و بسته بندی

اندازه گیری اثر با: رد پای کربن، مقدار زباله

سود

  • استفاده مجدد یا استفاده مجدد از مواد باقی مانده
  • ایجاد مشاغل تولیدی در کشورهای کم دستمزد

اندازه گیری اثر بر اساس: هزینه های تولید

تحویل و بسته بندی

مردم

  • با ارائه ندادن تحویل در همان روز، فشار را از بین ببرید

اندازه گیری اثر با: بررسی شادی کارکنان، حفظ کارکنان

سیاره

اندازه گیری اثر با: ردپای کربن

سود

اندازه گیری اثر با: هزینه های بسته بندی، هزینه های تحویل

ارتباط

مردم

اندازه گیری اثر با: بررسی شادی کارکنان، حفظ کارکنان

سیاره

  • از ایمیل به جای نامه کاغذی استفاده کنید

اندازه گیری اثر بر اساس: مقدار ضایعات

سود

  • جلسات کوتاهی با دستور کار مشخص داشته باشید

اندازه گیری اثر بر اساس: مقدار زمان تولید

تحرک و حمل و نقل

مردم

  • دفتر خانه و کار از راه دور را فعال کنید
  • یک طرح اجاره دوچرخه شرکتی را تنظیم کنید

اندازه گیری اثر با: بررسی شادی کارکنان، تعداد روزهای بیماری، ماندگاری کارکنان

سیاره

  • حامی اشتراک حمل و نقل عمومی
  • تماس های تصویری به جای جلسات زنده
  • با وسایل نقلیه عمومی یا دوچرخه سفر کنید
  • یک حساب شرکتی در یک سرویس اشتراک خودرو راه اندازی کنید

اندازه گیری اثر با: ردپای کربن

سود

اندازه گیری اثر با: هزینه های سفر

تبلیغات و ترویج

مردم

  • ایمیل های تبلیغاتی را برای افراد مناسب ارسال کنید

اندازه گیری اثر با: ایمیل های باز شده یا علامت گذاری شده به عنوان هرزنامه

سیاره

  • از تراکت های بیهوده خودداری کنید
  • هدایای پلاستیکی مارک دار را جایگزین یا متوقف کنید

اندازه گیری اثر بر اساس: مقدار زباله تولید شده

سود

  • هدف گذاری تبلیغات برای افراد مناسب
  • از پایداری به عنوان یک استدلال فروش استفاده کنید
نکات توسعه فردی با ماکان آریا پارسار
بیشتر بخوانیم

اندازه گیری اثر با: بازگشت سرمایه

تیم و رهبری

مردم

  • تشویق و پاداش دادن به ابتکارات کارکنان
  • با اعمال هدایت شود
  • هدایا را با تجربیات مشترک جایگزین کنید
  • رویدادهای تیمی منظم را سازماندهی کنید
  • استراتژی های خودمراقبتی را اجرا کرده و به آنها احترام بگذارید

اندازه گیری اثر با: بررسی شادی کارکنان، حفظ کارکنان

سیاره

  • گردش های تیمی پایدار مانند کایاک سبز یا کار داوطلبانه
  • هدایای کمتر اما پایدار

اندازه گیری اثر بر اساس: ساعات صرف شده برای فعالیت های تیمی پایدار

سود

  • از روش های پایدار برای صرفه جویی در هزینه های کسب و کار استفاده کنید
  • از پایداری به عنوان راهی برای جذب استعداد استفاده کنید

اندازه گیری اثر با: هزینه های کلی کسب و کار

سوالات متداول در مورد پایداری برای مشاغل کوچک

پایداری در تجارت به چه معناست؟

کسب و کار پایدار با هدف انجام کارهای خوب برای مردم، سیاره زمین و سود، سه رکن پایداری است. آنها با حل مشکلات زیست محیطی یا اجتماعی درآمد کسب می کنند یا به گونه ای تجارت می کنند که به جامعه و محیط زیست آسیبی نرساند.

چگونه یک کسب و کار را پایدارتر می کنید؟

تاثیر کسب و کارتان را بر سه رکن پایداری بررسی کنید: مردم، سیاره و سود. سعی کنید تاثیر خود را با اعداد قابل اندازه گیری کنید تا بتوانید تاثیر کار خود را ببینید. تا جایی که می توانید تأثیر مثبت خود را تقویت کنید و در جایی که تأثیر منفی پیدا کردید به دنبال جایگزین های پایدارتر باشید.

کسب و کارهای کوچک چه کاری می توانند برای محیط زیست انجام دهند؟

با بررسی تأثیر خود بر محیط شروع کنید. سپس بنشینید و گزینه ها را بررسی کنید تا سازگارتر با محیط زیست کار کنید. ابتدا قدم‌های کم هزینه و تلاش کم با تاثیر بالا را هدف قرار دهید. از این چک لیست برای ارزیابی تاثیر فعلی خود بر محیط زیست استفاده کنید.

چرا شرکت ها سعی می کنند پایدار شوند؟

برخی از شرکت ها با در نظر گرفتن پایداری راه اندازی شده اند. آنها نسبت به جامعه احساس مسئولیت می کنند و قدرت رو به رشد کسب و کارها به آنها فرصتی برای ایجاد یک تغییر مثبت می دهد. برخی دیگر روند رو به رشد در میان مصرف کنندگان را تشخیص می دهند. آنها رفتار خود را تنظیم می کنند، بنابراین همچنان یک برند جذاب هستند.

چگونه از پایداری در بازاریابی خود استفاده می کنید؟

اگر پایداری در بازاریابی خود در هسته کسب و کار شما قرار دارد، ذکر کنید. این به شما کمک می کند تا مخاطبان هدف مناسب را جذب کنید. در غیر این صورت، آن را در خط مقدم بازاریابی خود قرار ندهید. اگر سعی می کنید پایدار به نظر برسید در حالی که نیستید، به آن شستشوی سبز می گویند. مردم آن را تشخیص خواهند داد و علیه شما کار خواهد کرد.

jimdo.com / منبع
ترجمه شده توسط گوگل

Recommended

سامسونگ احتمالا روی یک گوشی تاشو با طراحی متفاوت و عجیب کار می‌کند

گوشی تاشو سامسونگ با نمایشگر عجیب و غریب خود لو رفت

2022-03-08
سخنرانی رئیس جمهور اوکراین در افتتاحیه جشنواره کن + عکس

سخنرانی رئیس جمهور اوکراین در افتتاحیه جشنواره کن + عکس

2022-05-18
Samsung Galaxy S10 5G اندروید 12 را در کره جنوبی و ایالات متحده دریافت می کند

Samsung Galaxy S10 5G اندروید ۱۲ را در کره جنوبی و ایالات متحده دریافت می کند

2022-01-18
مرگ چند هزار نفر در سال به دلیل مقاومت آنتی بیوتیکی

مرگ چند هزار نفر در سال به دلیل مقاومت آنتی بیوتیکی

2022-01-20

دسته بندی

تماس باما

مفتح جنوبی - ورزنده - پ26 - ط 5 واحد1
09120170335

دسته‌ها

  • تکنولوژی
  • خودرو
  • سرگرمی
  • سلامتی
  • کسب و کار

مارا دنبال کنید

  • دانلود سریال نیسان آبی

© 2021 مجله خبری راه پیام - مجله خبری & پشتیبانی سایت مستر 100 .

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • راه پیام
  • سلامتی
  • خودرو
  • تکنولوژی
  • کسب و کار
  • سرگرمی
  • دانلود فیلم
    • دانلود سریال نیسان آبی

© 2021 مجله خبری راه پیام - مجله خبری & پشتیبانی سایت مستر 100 .

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

ایجاد حساب جدید!

Fill the forms below to register

تمام فیلدها مورد نیاز است. ورود به سیستم

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم