شمارش معکوس برای کریسمس ۲۰۲۱ آغاز شده است! اگر فکر می کنید هنوز خیلی زود است که به فروش تعطیلات فکر کنید، فقط به یاد داشته باشید که تقریباً ۴۰٪ از مصرف کنندگان خرید هدیه خود را قبل از هالووین شروع می کنند. و با کمبود زنجیره تامین در سال جاری، حتی خریداران بیشتری زودتر شروع به کار کردند.
اگر یک فروشنده باتجربه هستید یا این اولین کریسمس در فروشگاه آنلاین شما است، ما نکاتی را برای آماده کردن فروشگاه خود برای تعطیلات ۲۰۲۱ ارائه کرده ایم.
۱. عکاسی محصول خود را تقویت کنید
تصاویر شارپ بهترین راه برای جلب نظر مشتری است. حتی اگر در حال حاضر عکسهای محصول فوقالعادهای دارید، با وسایل زمستانی و پسزمینههای جشن دوباره عکس بگیرید. به عنوان مثال، اگر بیشتر محصولات شما در تابستان در فضای باز نمایش داده می شوند، زمان خوبی برای تغییر آن ها برای پس زمینه زمستانی متفاوت است.
همچنین می توانید وسایل و استایل عکس خود را عوض کنید یا یک تخت ساده جشن بسازید (مناسب برای تبلیغ محصولات خود در اینستاگرام). یک شاخه همیشه سبز، چراغ های طلایی یا یک روبان قرمز می تواند یک محصول معمولی را به خود بگیرد و آن را برای تعطیلات زیباتر کند. در راهنمای ما برای ایجاد جعبه نور DIY درباره عکاسی محصول بیشتر بخوانید.
خبر خوب – ما اخیراً ویرایشگر تصویر جدید خود را راه اندازی کردیم! اکنون می توانید عکس ها را مستقیماً در وب سایت Jimdo خود آپلود کنید و آنها را در جای خود تنظیم کنید.
فروش آنلاین محصولات خود را با Jimdo شروع کنید.
۲. برای کمک به مشتریان در انتخاب محصول مناسب، راهنمای هدیه ایجاد کنید
به عنوان یک صاحب فروشگاه آنلاین، شما بهتر از هر کسی محصولات خود را می شناسید. برای کریسمس، با تهیه راهنمای هدیه تعطیلات به مشتریان خود کمک کنید. به این ترتیب خریداران می توانند برای همه افراد موجود در لیست خود هدایایی بخرند و محصولات جدیدی را که ممکن است قبلاً ندیده باشند کشف کنند.
برای ایجاد یک راهنمای هدیه آنلاین، با ایجاد چند دسته محصول مختلف شروع کنید، سپس محصولات خود را به دسته های مناسب اضافه کنید. برای مثال، میتوانید دستههایی برای «هدایای نوجوانان»، «هدایای زیر ۵۰ دلار» و غیره ایجاد کنید.
این همچنین زمان خوبی برای ایجاد جزئیات بیشتر است راهنمای خرید در وبسایت شما، به مشتریان کمک میکند محصولات مختلف را با هم مقایسه کنند و آنهایی را انتخاب کنند که برای آنها مناسب است.
اگر محصولاتی را می فروشید که می توانند ترکیب شوند، می توانید فروش متقابل آنها پیوندهایی – با عکس و توضیحات – به محصولاتی که با هم هستند اضافه کنید. به عنوان مثال، دانه ها و لیوان های قهوه، تشک های یوگا و لباس های همسان و غیره.
۳. تعدادی تزئینات تعطیلات را به وب سایت خود اضافه کنید
یک فروشگاه آجر و ملات چراغهای تعطیلات، تاجهای گل و تزئینات کریسمس را نصب میکند. شما می توانید همین کار را با وب سایت خود انجام دهید. در اینجا چند ایده برای سفارشی سازی آسان وب سایت تعطیلات وجود دارد:
- تم رنگی وب سایت خود را تغییر دهید فقط به تنظیمات طراحی خود بروید و تم رنگی را انتخاب کنید که بیشتر حس تعطیلات را داشته باشد. همیشه می توانید آن را برگردانید.
- پس زمینه ای با تم تعطیلات به وب سایت خود اضافه کنید. بسیاری از وبسایتهای رایگان عکس استوک پسزمینههای وبسایتی را ارائه میدهند که دانلود رایگان هستند و به راحتی به وبسایت شما اضافه میشوند.
لوگویی طراحی کنید که کسب و کار شما را متمایز کند.
نکته خوب در مورد داشتن وب سایت خود این است که می توانید همه این تغییرات را خودتان ایجاد کنید و پس از پایان فصل تعطیلات آن را دوباره تغییر دهید. برای راهنمایی های بیشتر در مورد نحوه تغییر طراحی وب سایت خود برای تعطیلات، آموزش گام به گام ما در مورد شخصی سازی وب سایت خود را بررسی کنید.
۴. خطمشیهای فروشگاه و متن قانونی خود را مرتب کنید
هیچ کس نمی خواهد در مورد چاپ خوب در زمان کریسمس فکر کند. اما اگر یک فروشگاه آنلاین دارید، مهم است که وقتی نوبت به خطمشیهای وبسایت و متون قانونی شما میرسد، علامتهای i خود را نقطهگذاری کنید و علامتهای t خود را برش بزنید.
اگر در اتحادیه اروپا مستقر هستید، توصیه می کنیم به تولید کننده متن قانونی Jimdo مراجعه کنید. این افزونه ای برای وب سایت شما است که به تولید متن برای Imprint، خط مشی رازداری، خط مشی بازپرداخت، و شرایط و ضوابط با رعایت جدیدترین قوانین حفظ حریم خصوصی GDPR کمک می کند.
و حتی اگر مشمول خطمشیهای سختگیرانهتر وبسایت اتحادیه اروپا نیستید، باز هم ایده خوبی است که خطمشیهای بازپرداخت و سایر قوانین فروشگاه خود را بهصورت شفاف برای مشتریان نوشته شوند.
صفحه سؤالات متداول ساده که به سؤالات متداول در مورد بازگشت کالا، رضایت مشتری و زمان ارسال پاسخ می دهد، می تواند به مشتریان قبل از خرید اطمینان بیشتری بدهد – به کاهش بازده در فروشگاه آنلاین شما کمک می کند.
همه این عناصر و موارد دیگر، فاکتورهای مهم اعتماد وب سایت هستند که باعث می شود خریداران نسبت به خرید از فروشگاه شما اطمینان بیشتری داشته باشند.
۵. یک کد تخفیف تعطیلات ارائه دهید
رقابت زیادی در حول و حوش تعطیلات وجود دارد، با جمعه سیاه، دوشنبه سایبری، شنبه مشاغل کوچک… از تخفیف های جلب توجه به سختی می توان گذشت.
بنابراین در حالی که نمی خواهید تخفیفی ارائه دهید که به سود شما آسیب برساند، حتی یک تخفیف کوچک می تواند باعث شود مشتریان احساس خاص بودن کنند و احساس کنند که معامله خوبی دریافت می کنند.
ایده دیگر تشویق مشتریان تکراری با ارسال یک کد تخفیف ویژه به افرادی است که قبلاً خرید خود را در فروشگاه شما انجام داده اند. ایجاد یک کد تخفیف مانند THANKYOU و گنجاندن آن در بسته محصول خود یا در هر ایمیلی به مشتریان، راه خوبی برای تشویق خریداران وفادار است.
برای اطلاعات بیشتر در مورد کدهای تخفیف در فروشگاه آنلاین خود و استراتژی های پشت سر آنها، نحوه استفاده از استراتژی های تخفیف برای افزایش فروش را بررسی کنید.
۶. ارسال رایگان ارائه دهید
مشتریانی که برای هدایای کریسمس و تعطیلات خرید می کنند، گزینه های آنلاین زیادی دارند، اما معمولا زمان زیادی ندارند.
این زمان بسیار خوبی برای ارائه ارسال رایگان در فروشگاه آنلاین خود است. ارسال رایگان مزایای زیادی دارد، حتی اگر هزینه بیشتری برای شما داشته باشد. اما به خصوص در طول تعطیلات، حمل و نقل رایگان می تواند یک عامل تعیین کننده در یک بازار رقابتی باشد.
در مطالعه پس از مطالعه رفتار مصرف کننده، مشتریان آنلاین فعالانه به دنبال حمل و نقل رایگان هستند، اگر به معنای واجد شرایط بودن برای حمل و نقل رایگان باشد، هزینه بیشتری را خرج می کنند و در بسیاری از موارد در واقع حمل و نقل رایگان را به درصد تخفیف ترجیح می دهند. برای تشویق سفارشهای بزرگتر، میتوانید حداقل برای واجد شرایط بودن برای ارسال رایگان (مثلاً ارسال رایگان برای سفارشهای بالای ۵۰ دلار) تعیین کنید.
و به یاد داشته باشید، اگر بیشتر مشتریان شما در همسایگی شما هستند، میتوانید در فروشگاه اینترنتی Jimdo خود پیکاپ محلی رایگان نیز راهاندازی کنید.
۷. فروشگاه خود را به حساب های رسانه های اجتماعی خود متصل کنید
اگر مشتری Jimdo هستید، از ادغام فیس بوک و اینستاگرام ما برای همگام سازی خودکار محصولات فروشگاه خود با نمایه های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. همچنین میتوانید از آن برای ایجاد تبلیغات پولی بدون دردسر، راهاندازی یکپارچه Facebook Pixel (ابزاری که به شما امکان میدهد موفقیت تبلیغات فیسبوک خود را ردیابی کنید) و خریداران علاقهمند را دوباره به فروشگاه خود بازگردانید، استفاده کنید.
این سادهترین راه برای فروش از جایی است که مردم خرید میکنند و به دنبالکنندگان کمک میکنند از شما خرید کنند.
۷. با وبلاگ نویسانی که راهنماهای هدیه تعطیلات را می نویسند، تماس بگیرید
در حالی که وبسایت شما یکی از بهترین مکانها برای نمایش محصولاتتان است، به یاد داشته باشید که با وبلاگنویسهایی که ممکن است راهنماهای هدایایی را جمعآوری کنند نیز در تماس باشید. اکنون که توضیحات محصول خود را کاملاً آماده کرده اید و به نظر می رسد تند و تیز به نظر می رسد، در اسرع وقت شروع به ارسال پیوند به وبلاگ نویسان کنید.
وقتی نوبت به آهنگسازی میرسد، انجام برخی تکالیف واقعاً سودمند است. وبلاگ نویسان معمولاً مشغول و غرق در درخواست هستند، به خصوص با نزدیک شدن به کریسمس. هرچه بیشتر بتوانید طرح خود را مطابق با علاقه وبلاگ نویس سفارشی کنید و نشان دهید که محصول شما برای وب سایت و مخاطبان آنها (و نه فقط شما) عالی است، بهتر است.
طرح خود را شخصی کنید و در مورد آنچه محصول شما را خاص می کند صحبت کنید. این همان جایی است که داشتن عکس های محصول واقعا خوب نتیجه خواهد داد.
اگر برای تعطیلات به نتیجه نرسید، هرگز نترسید – شروع یک رابطه خوب با وبلاگ نویسان در حال حاضر، اگر شما را در مقطعی در سال آینده معرفی کنند، به نتیجه خواهد رسید.
کریسمس می تواند یک فصل استرس زا از سال برای خریداران و صاحبان فروشگاه ها باشد. اما اکنون کمی سرمایه گذاری در زمان (در حالی که هنوز از شیرینی های باقی مانده هالووین خود لذت می برید) فصل را برای فروشگاه آنلاین شما آسان تر و موفق تر خواهد کرد.
فروش آنلاین محصولات خود را با Jimdo شروع کنید.
jimdo.com / منبع
ترجمه شده توسط گوگل