چه چیزی یک وب سایت عکاسی عالی را می سازد؟ بیش از هر چیز باید یک کار را انجام دهد: عکس های خود را در جلو و وسط قرار دهید. این تفاوت بزرگی ایجاد می کند، چه عکاس عروسی، منظره، یا کسب و کار باشید. وب سایت ایده آل عکاسی باید هم شما و هم کارتان را منعکس کند.
درست مانند استودیوی هنری شما، وب سایت Jimdo شما امکانات نامحدودی را برای نمایش عکس های شما ارائه می دهد. ما قصد داریم برخی از وب سایت های عکاسی را با فاکتور wow به شما نشان دهیم و توضیح دهیم که چگونه هر نمونه بیشترین تأثیر را دارد.
عکاسی Marina Proksch-Park: برندسازی رنگی هماهنگ تا آخرین جزئیات
به عنوان یک عکاس خانوادگی، اشتیاق مارینا ثبت زیباترین نقاط عطف در طول زندگی است – از عکس های زوج ها و عکس های بارداری گرفته تا عکس های نوزاد تازه متولد شده و پرتره های خانوادگی. سبک عکاسی مارینا روشن، گرم و طبیعی است. که در طرح رنگی هماهنگ وب سایت او منعکس شده است. این جذاب، حرفه ای است و تاثیر مجموعه او را افزایش می دهد. چیزی که واقعاً مفید است این است که با استفاده از ابزار تقویم یکپارچه، مشتریان مارینا می توانند به راحتی یک عکسبرداری با او رزرو کنند.
تمرکز دقیق بر روی نمونه کارها: وب سایت عکاسی “Hej, it’s her” عکاس آلینا
عکاس آلینا پروژه عکاسی خود را با عنوان «توانمندسازی زنان با تصاویر شگفتانگیز» در سال ۲۰۲۰ آغاز کرد. برای این پروژه، او از زنان در طیف وسیعی از سناریوها عکس میگیرد، از زنان تاجر در محل کار و مادران فوقالعاده در عمل، تا ورزشکاران و هنرمندان در محل کارشان. عنصر هدف او این است که از زنان به همان شکلی که هستند عکس بگیرد: «پرتره های زنانه مینیمالیست، بدون هیاهو». آلینا هنگام ایجاد وب سایت خود hej-its-her.com از همین اصل پیروی کرد — شما می توانید تمام اطلاعات ضروری را بیابید، بدون اینکه توجه شما از خود پروژه گرفته شود. چیدمان تمیز و ساختار یافته پرتره های زنانه قدرتمند در گالری به آنها کمک می کند تا بیشترین تأثیر را داشته باشند.
روکو پارنت به شفافیت خود اجازه می دهد حرف بزند.
معتبر، پر جنب و جوش، صادق – اینگونه است که عکاس روکو عکاسی عروسی خود را توصیف می کند. این عکاس سوئیسی ده سال است که از “شادترین روز” زندگی بسیاری از زوج ها عکاسی کرده است. برای او بسیار مهم است که احساسات شدیدی را که این روز را منحصر به فرد و شخصی می کند، به تصویر بکشد. روکو با قرار دادن نظرات متعدد در وب سایت خود roccoparente.com نشان می دهد که نتیجه نهایی چقدر عالی است و مشتریانش چقدر خوشحال هستند. او همچنین طرح های برنز، نقره و طلای خود را در زیر ارائه می دهد خدمات، به طوری که مشتریان او بتوانند ببینند چه چیزی برای آنها مناسب تر است.
ساختار واضح و بدون سوال بی پاسخ: سوالات متداول مفصل استودیو B
وب سایت استودیو B کمی کمتر رمانتیک و کمی جدی تر است. این وب سایت به خوبی ساختار یافته و به سادگی طراحی شده است، یک نمای کلی واضح از عکس های برند شخصی ارائه شده ارائه می دهد. گالری نشان میدهد که چقدر اینها میتوانند متنوع باشند – سه تا چهار تصویر برای هر پروژه نمایش داده میشود که بینش بسیار خوبی از تنوع و تنوع افرادی که از آنها عکس گرفته میشود، ارائه میدهد. اما عکاسی با برندینگ شخصی چیست؟ برای پاسخ به این سوال، استودیو B بخش پرسشهای متداول را در وبسایت خود گنجانده است، جایی که میتوانند به مهمترین سؤالات در مورد خدمات خود پاسخ دهند – تفکر هوشمند!
مینیمالیسم موثر در وب سایت عکاسی ایگور ترپشچنوک
یک عکس هزاران نفر می ارزد… می دانید که من چه خواهم گفت. این اصل راهنمای غالباً نقلقول شده، اما اغلب واقعی، الهامبخش ایگور در هنگام ایجاد وبسایت trepeshchenok.com بود. تصاویر مینیمالیستی و چشمگیر از منظره بدون تزئینات غیر ضروری کار را انجام می دهند. علاوه بر این، سبک ساده وب سایت بر داستانی که این عکس های جذاب باید بگویند، تأکید می کند. ایگور می خواهد زندگی واقعی، بدون تزئین و خام را در عکس هایش ثبت کند. گالری یکنواخت عکاس لتونیایی به شما این امکان را می دهد که از تصاویر با ابهت به طور کلی قدردانی کنید و در صورت تمایل آنها را تمام صفحه نمایش دهید. به همان سادگی که درخشان است.
توصیه های شخصی: پیتر هینز شرکای مورد اعتماد خود را پیشنهاد می کند
پیتر سالها عکاس پرشور عروسی و مراسم بوده است. این موضوع به محض اینکه وب سایت او fotografie-hinz.de را روی تصویر قهرمان قدرتمند او باز کنید، مشخص می شود. در طول دوران حرفه ای خود، او تعداد زیادی عکس تولید کرده است که می توانید آنها را در گالری گسترده او مشاهده کنید. تنوع زیاد نشان میدهد که رویدادها و سبکهای مختلف چقدر میتوانند باشند، و چقدر پیتر در گرفتن خلق و خوی هر بار با استعداد است. ما دوست داریم که پیتر صفحه ای را به “توصیه ها” اختصاص داده است. در اینجا او همکاران قابل اعتمادی را توصیه می کند که برای روز بزرگ گل، موسیقی و موارد مشابه ارائه می دهند.
بخش نکات و ترفندها: Lunaphelia
“دختری که ماه را دوست دارد.” این یک ترجمه تقریبی از لاتین از نام مستعار Lunaphelia است. عکاس سوئیسی، لیندا، «عکاسی را بهعنوان شکلی از بیان» درک میکند و دوست دارد با فضای مرموز ماه بازی کند. وب سایت او Lunaphelia کاملاً منعکس کننده این فضای مرموز است. ما به خصوص بخش “نکات و ترفندها” در وب سایت عکاسی او را دوست داریم، جایی که او نکات عکاسی خود را به بازدیدکنندگان منتقل می کند. سایت هنوز در دست ساخت است، اما در حال حاضر چشمگیر به نظر می رسد.
نکات برتر وب سایت عکاسی
- بگذارید تصاویر شما خودشان صحبت کنند. از جلوه های زیادی در اطراف عکس های خود استفاده نکنید. در این صورت، کمتر، بیشتر است.
- نمونه کارها را حول یک مفهوم بسازید. چه عکسهای خود را در دستههای مختلف قرار دهید یا تصاویری را با موضوعات مختلف در یک صفحه نمایش دهید—مهمترین چیز این است که برنامه خود را به روشی یکسان عملی کنید.
- یک طرح رنگی هماهنگ ایجاد کنید. فرقی نمی کند که رنگ های روشن باشند یا تصاویر بسیار اشباع، آنها باید با هم کار کنند. رنگهای عکسهای شما باید با وبسایت شما ترکیب شوند تا یک تصور کلی متعادل ایجاد کنند.
- صفحه اصلی شما باید تحت تاثیر قرار بگیرد. عکسی را انتخاب کنید که دارای فاکتور wow باشد تا از آن به عنوان تصویر هدر یا پسزمینه صفحه اصلی خود استفاده کنید.
- رسانه های اجتماعی! بسیاری از عکاسان از طریق ارجاع شغل می یابند. به همین دلیل است که باید دکمه های رسانه های اجتماعی را ادغام کنید و با مشتریان قبلی که ممکن است شما را به دوستان خود توصیه کنند در تماس باشید.
- مطمئن شوید که از دکمه ها استفاده کامل کرده اید و اطلاعات تماس خود را نمایش می دهید. به احتمال زیاد می خواهید وب سایت عکاسی شما نه تنها تصاویر شما را به نمایش بگذارد، بلکه مشتریان جدیدی را نیز جذب کند. دکمه هایی را به پایین صفحات خود اضافه کنید که مشتریان را به صفحه تماس شما هدایت می کند و از بلوک رزرو برای کمک به تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به مشتری استفاده کنید!
- شفاف باشید بخش پرسشهای متداول، طرح خدمات یا موارد مشابه را در وبسایت عکاسی خود بگنجانید و ایده گرفتن از قبل را برای مشتریان بالقوه آسانتر کنید.
با Jimdo کسب و کار خود را آنلاین کنید.
jimdo.com / منبع
ترجمه شده توسط گوگل