بر اساس آخرین گزارش سه ماهه این شرکت، نتفلیکس درآمد، سود و تعداد مشترکین پرداختی خود را افزایش داد. همه اعداد بالاتر از پیش بینی ها هستند و همه انتظارات تحلیلگران را شکست می دهند.
پلتفرم استریم با «اشتراکگذاری پولی» (نام رسمی مبارزه با اشتراکگذاری حساب) در ایالات متحده آغاز شد و ۵.۸ میلیون مشترک پرداختی جدید به ارمغان آورد. نتفلیکس تأیید کرد که در حال برنامه ریزی برای رسیدگی به این مشکل در «تقریباً همه کشورهای باقیمانده ما» است.
گزارش ۱۵ صفحه ای نشان داد که واکنش لغو در میان کاربرانی که به طور ناگهانی از حساب دوستان خود قفل شده بودند کم بود. نتفلیکس همچنین طرح اولیه را در ایالات متحده که ارزانترین راهحل بدون آگهی با هزینه ۹.۹۹ دلار در ایالات متحده بود (۹.۹۹ پوند در بریتانیا، ۹.۹۹ یورو در اتحادیه اروپا) کنار گذاشت. در عوض، کاربران جدید و بازگشتی باید به استاندارد ۶.۹۹ دلار با تبلیغات، ۱۵.۴۹ دلار استاندارد یا ۱۹.۹۹ دلار Premium مراجعه کنند. Basic اکنون فقط برای کاربرانی در دسترس است که هنوز در برنامه هستند اما پس از انتقال به یکی دیگر، شانس حفظ آن را از دست خواهند داد.
این شرکت همچنین کاملاً شفاف بود که برای کسب درآمد به تبلیغات متکی نیست، حداقل در حال حاضر. هنوز در حال توسعه تجارت تبلیغات است و با Nielsen و EDO کار می کند تا اندازه گیری را بهبود بخشد و برای تبلیغ کنندگان نوآوری کند تا خدمات تبلیغاتی خود را برای شرکت هایی که مایل به سرمایه گذاری در راه حل جدید هستند، استقبال کند.
منبع