آیا میدانستید که میتوانید محصولات خود را در رنگها و اندازههای مختلف بفروشید، و حتی شخصیسازیهایی مانند کارتهای تبریک، حکاکی یا گلدوزی را در تمام فروشگاه اینترنتی Jimdo خود ارائه دهید؟ به هر سفارش خروجی لمس شخصی خود را بدهید و مشتریان را تشویق کنید که دفعه بعد برگردند و حتی بیشتر خرید کنند.
در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با سه ویژگی کاربردی، پتانسیل کامل فروشگاه آنلاین خود را آزاد کنید. اجرای آن آسان است – و ارزشش را دارد!
محصولات شخصی سازی شده به اندازه کسب و کار شما منحصر به فرد است
آیا محصولات دست ساز یا قابل سفارشی سازی مانند سرامیک، اقلام چرمی، جواهرات، سفال یا منسوجات را می فروشید؟ سپس شما و مشتریانتان عاشق شخصی سازی محصول خواهید شد.
هیچ چیز مانند قرار دادن نام یک شخص، یک نقل قول مورد علاقه یا یک لوگوی تجاری بر روی یک کالا نیست که به آن جلوه خاصی بدهد. با Jimdo، می توانید به مشتریان این گزینه را ارائه دهید که محصولات خاصی را مستقیماً از فروشگاه آنلاین خود شخصی سازی کنند. می توانید دستورالعمل های گام به گام را در این مقاله مرکز راهنمایی بیابید.
خواه متن تبریک باشد، حروف اول شخص یا حتی الگویی برای حکاکی یا گلدوزی: تنها محدودیت، تخیل شماست! بهتر از همه، شما میتوانید جزئیات هر درخواست را هم در نمای کلی سفارش و هم در کپی ایمیل تأییدی که دریافت میکنید، بیابید – این اطمینان را میدهد که هرگز درخواست ویژه مشتری را از دست ندهید.
یادداشت های سفارشی که به درخواست های فردی پاسخ می دهند
به عنوان صاحب فروشگاه آنلاین، شما همیشه به دنبال راه هایی برای افزایش فروش هستید و در عین حال تجربه خرید عالی را به مشتریان ارائه می دهید. صفحه پرداخت شما یکی از بهترین مکان ها برای انجام این کار است. در واقع، آمار نشان می دهد که استراتژی پرداخت صحیح می تواند تبدیل شما را تا ۳۶ درصد افزایش دهد. شگفت انگیز است، اینطور نیست؟
با یک فروشگاه اینترنتی Jimdo، میتوانید به مشتریان این امکان را بدهید که به راحتی یادداشتهای سفارش را در طول فرآیند پرداخت اضافه کنند. این یادداشتها میتوانند شامل هر چیزی از دستورالعملهای تحویل گرفته تا درخواستهای خاص باشند، مانند:
- “لطفاً آخر هفته تحویل ندهید.”
- “این یک هدیه است. در کاغذ کادو بپیچید.»
- “شماره سفارش ۱۲۱۳ و ۱۲۱۴ را در یک تحویل ترکیب کنید.”
دادن گزینه اضافه کردن یادداشت سفارش به مشتریان نشان می دهد که شما به نیازهای آنها اهمیت می دهید و مشتاق ارائه خدمات عالی هستید. این می تواند در افزایش تجربه مشتری و افزایش شانس بازگشت خریداران به فروشگاه شما کمک زیادی کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد یادداشت های سفارش می توانید این مقاله را بررسی کنید. اگر قبلاً یک فروشگاه آنلاین Jimdo دارید، به سادگی به صفحه سفارشات خود بروید و این ویژگی را از آنجا فعال کنید.
تنوع محصول: گزینه های بیشتر، فروش بیشتر
آیا محصولات شما در رنگ ها یا اندازه های مختلف تولید می شوند؟ سپس شما در شانس هستید! Jimdo به شما این امکان را می دهد که موارد خود را در انواع مختلف فهرست کنید. مشتریان می توانند لباس، سرامیک، هنر و موارد دیگر را در نسخه دلخواه خود با کلیک یک دکمه سفارش دهند. این بدان معناست که آنها مجبور نیستند برای انتخاب گزینههای مختلف بین چندین صفحه جابهجا شوند و تجربهای یکپارچه از فروشگاه را به آنها بدهند. خرید ساده است!
می توانید انواع محصولات را برای اقلام فروشگاه خود در حالت ویرایش در وب سایت Jimdo خود فعال کنید. به سادگی به محصول مورد نظر بروید و گزینه ای مانند رنگ، شکل یا اندازه را وارد کنید. سپس می توانید انواع موجود را مشخص کنید و کارتان تمام است! در این مقاله مرکز راهنمایی می توانید جزئیات بیشتری در مورد نحوه استفاده از انواع در فروشگاه اینترنتی Jimdo خود بیابید. این ویژگی به طور خودکار در طرح های فروشگاه آنلاین تجاری و VIP گنجانده شده است. در اینجا میتوانید درباره ویژگیهای فروشگاه و نحوه ارتقای طرح خود بیشتر بخوانید.
آیا میدانستید که میتوانید قیمتهای متفاوتی را برای انواع محصولات مختلف نیز اضافه کنید؟ در اینجا می توانید نحوه تعیین قیمت ها را مشاهده کنید. محصولات با قیمت های مختلف در هر گونه به طور خودکار محدوده قیمت موجود را نشان می دهند مگر اینکه مشتری قبلاً یک نوع خاص را انتخاب کرده باشد.
فروش آنلاین محصولات خود را با Jimdo شروع کنید.
نتیجه
فروش آنلاین هرگز آسان تر نبوده است. با Jimdo، می توانید تنها با چند کلیک یک تجربه خرید شخصی، ساده و کاربرپسند ایجاد کنید. به سادگی به حالت ویرایش بروید و ویژگی مورد نظر خود را فعال کنید. پس برای چی منتظری؟ بازدیدکنندگان وب سایت خود را به مشتریان تبدیل کنید و تجربه فروشگاه آنلاین فوق العاده ای را به آنها هدیه دهید. بیا انجامش بدیم!
jimdo.com / منبع
ترجمه شده توسط گوگل